Search This Blog

Sunday, May 8, 2011

.: semangat bersukan. BOWL-ING. ahah! :.

assalamualaikum. hye, there! :)

semangat bersukan! hee. kau lari seratus meter kah, faezah? ahaa! mestilah tak. kau lari berkilometerkah? ahaa! lagi lah tak. dah serik aku nak lari jauh jauh ni. *teringat jatuh sampai seluar koyak. tu boleh tahan lagi. BAB LUTUT TERKOYAK TU TAK NAK INGAT?

aku mamang bahagia jadi VOLUNTEER PETROSAINS. hee~ alhamdulillah. :)

last ferbruari aku semangat BOLA JARING,
last april aku semangat DART,
this may aku semangat BOWLING.
ahai~ sejak bila anak zahid ni semangat sukan?

sukan yang bukan balapan memang fav aku. auww! sebab aku memang tak terror balapan.
tu sebab aku tak suka. lalalalalalalalala. aku tak lah terror sangat BOLA JARING, DART dan BOWLING. tapi, better than acara balapan.

ulang suara! aku tak terror BOWLING. tapi, aku suka. hee~ semua salah SYAZNI sebab ajak join team bowling. padan muka kau dapat team-mate yg buta bowling ni. hee~

mula-mula memang hancus lah main bowling ni. memang LONGKANG! -.-'

tapi, SYAZNI dan ZULHILMI telah jadi counselor yang tak bertauliah ajar aku baling bola bowling tu. haih~ memang payah bebenor.

dah lah mamat dua orang ni terror gila. tapi, HUMBLE DOWN TO THE EARTH. hahaha! memang terror lah. okay~ aku memang jealous tengok score mereka. haiyaaaak! dari situ aku semangat nak improve score. first tarinning score aku 44 JERR! hurm. darab 3 pun tak lepas score dorg dua tu. haha!

alhamdulillah, improve! hee. berapa score faezah? *segan. ahai~

papepon, dah penat membebel. THANKS A LOT TO ZENY AND ZUL. :)


lepas balik kerja. JUMAAT, MY LAST DAY. hee~
semangat betul hangpa berdua ni. hee!



sweat SUNDAY~ ZENI! memang terror! ad bran nak challenge dia? banyak kali strike, spare. hee. paling bergaya bila nak jatuhkan pin. hahahaha! ada gaya tuh.


sweat SUNDAY~ ZUL! ni pun terror. fuhh! tak boleh challenge. amalkan konsep physics eh, zul? rahsia kau terror. lalalalalala. see, ada gaya kan.



fuhh! sorry for the bad shaking blurring image. scoreboard. hee!

first game.
zeny: 72 [warm up ]
zul : 132 [ memang bungkus lah orang lain. ad bran? ]
pae : 47 [ memang buta bowling ]
rex : 56 [ adik main lagi terror dari kakak ]

second game.
zeny : 117 [ fuhh! ni mmg terror. ad bran? ]
zul : 79 [ dah penat sebab berlari dari klcc nak sampai wwm ]
pae : 112 [ ahai! berkat penat zeni dengan zul ajar aku ]
rex : 39 [ dah tak semangat. haha! ]



kat station seri rampai. zeny memang gila. kalau kene langgar? hahaha! boleh bertenggek kat epi tu. tak mengamalkan bernoulli's principle. diri belakang line kuning~ haha! due to high velocity, low pressure and vice versa. kau akan tertarik ke hadapan bila train dah lepas.


okay~ ni kakak dan adik yang gila camera. hee! dalam train. couple arab gelak je kerjiaan kami dua beradik. hee! otw, balik dari wwm. :)

conclusion~ sukan baik untuk kesihatan dan minda! terutama bowling. kau boleh build muscle dengan angkat bola bowling uh. dan tajam kan minda sebab nak kena target betul kat pin.

so, mengharapkan yang terbaik untuk tournament nanti. :)

2 comments:

  1. oooo maaannn~~
    the bullet guy~~
    aawwwww~~~
    hahahaaa
    X)

    ReplyDelete