Search This Blog

Friday, May 20, 2011

.: selamat ulangtahun ke-18 :.

assalamualaikum. hye, there! :)

awal sehari aku post kat blog ni. sebab memang aku takkan sempat nk post pada 22may. masa tu aku dah ada kat UiTM Kuala Pilah. hee~ agak sedih. 

ouh! dah 18 tahun. ya ALLAH. dah besar dah aku ni. terkenang dosa-dosa lalu. 18 tahun? menggunungkah dosa? atau menggungungkah pahala? *muhasabah.

thanks ibu, abah, abang, maksu, atuk and nenek. sebab sambut birthday kakak. awal kan tahun ni. terpaksa lah kan. sebab ni malam last. hee. macam nak g oversea je. :)

cake indulgence memang sedap lah~ hee. thanks! ibu. maksu tolong belikan. last year moist chocolate cake. alhamdulillah, tahun ni seperti yang dihajatkan. walaupun tak bagitau ibu. instinct seorang ibu. :)



selamat ulanng tahun, faezah.


make a wish. alhamdulillah, tahun ni berpeluang nak sambut 18 tahun. ya ALLAH, nikmat yang indah. insyaALLAH, akan aku gunakan tahun ini sebaik mungkin.

ya ALLAH, aku mohon padaMU,
lindungi aku dari maksiat, bala bencana, fitnah dunia.
berikan aku yang terbaik.
permudahkan segala urusan.
tempatkan ibu yang melahirkan aku dalam jannah MU.
tempatkan bapa yang membesarkan aku dalam jannah MU.
tempatkan guru-guru aku dalam jannah MU.
tempatkan sahabat-sahabat aku dalam jannah MU.
sesungguhnya mereka anugerah terindah dalam hidupku.
aku bersyukur ya ALLAH.
selama 18 tahun ini aku bahagia di samping mereka.
selama 18 tahun ini memori indah tercipta.
selama 18 tahun ini mereka tak putus berikan kebahagiaan.
ALHAMDULILLAH. aku gapai 18 tahun ini.

by,
faezah. :)

No comments:

Post a Comment