Search This Blog

Monday, April 4, 2011

.: nails in black. :.

assalamualaikum. hye, there! :) aku memang nak sangat pakai lacquer. tapi, sangat menyusahkan. kalau nak pakai pon time tak boleh solat je. too many procedure to wear it. plus, ada chemical yang boleh rosakkan kuku. so, i just took a decision. PAKAI INAI HITAM.
actually, tak jual pon inai kuku yang warna hitam. just guna inai rambut. hasilnya sangat memuaskan.

inai yang telah dibancuh.

before.

after.



p/s: aku pakai inai hitam. actually, aku ada baca sebuah buku menerangkan bahawa pakai inai atau licquer tak haram. licquer tak haram? ni terjadi bila dipakai semasa tak boleh solat. so, any pendapat silalah beritahu. terutama tentang hukum.


:)



.: nutritionist wannabe :.

5 comments:

  1. aku takut tgk org kuku kaler hitam~~
    (-_-")

    ReplyDelete
  2. hahaha! kau takut ngan aku? lalalalala. dah tak boleh buli aku lah.

    ReplyDelete
  3. weh, kuku kau ke? sumpah cantik. JEALOUS! =/ So, haram ke inai hitam? haha, just wondering

    ReplyDelete
  4. brutal deee...pakai inai hitam kat kuku...i like

    ReplyDelete
  5. kalo nak pakai ni xyah cmpuq pape dha ke

    ReplyDelete