Search This Blog

Friday, April 22, 2011

.: memang borink kan. HAMSTER kau lah peneman aku di kala aku kesunyian. hee~ :.

assalamualaikum. hye, there!

hee~ borink yang teramat sangat lah kat rumah ni. dah penat nak makan tido melalak memekak online tgk tv. ngee!

dulu tak sabar sabar nak habis sekolah. sekarang ni bosan lah yang teramat sangat. TAK SABAR NAK MASUK UNIVERSITI. ngee!

nasib baik lah abah ada beli TIKUS. eh! HAMSTER lah. yeay! menggantikan ikan emas yang semua dah mati. *abang tak basuh aquarium. hee~

bila borink je, kacau lah hamster! kelakar tengok semua menggelupur memekakak belari menyorok TIDO. hee~

usha lah gelagat diorg semua ni. hee~
bajet comel lah kan. hee~

hahaha! cute gila. sumpah aku rasa nak picit kau.

bak kata @ir afiqah: hamster tu kecik, benci aku tgk, rasa nak picit sampai meletop.




okay! kau tido memang tak boleh belah kan. hee.


ya ALLAH! dahsyat betul kau tido. yang ni mmg nakal sket. suka tido dalam wheel. aktif gila. suka kacau yang lain. heee~

bila bela hamster ni teringat pelabagai kisah yang berlaku tahun lepas. *awat ayang hang skema ni che faezah oi!


okay! kat asrama memang banyak TIKUS. dah lah GEMUK, BUSUK, KOTOR, EKOR PANJANG. euww! teringat jeritan yang bersahut-sahutan terutama dekat bilik buku. hee.



************************************************************************************


okay. ni bukan fasal hamster dah. ni fasal anak burung. ya ALLAH! comel sangat anak burung ni. time ni dekat kampung. abah tunjuk ada sarang burung kat pokok nenek. aku tak percaya. abang yang semangat tunjuk. ya ALLAH! betul lah. hee. macam tak percaya. selalu tengok dalam tv je. kat national geographic

anak burung yang baru je menetas. hee! comel.


harap sangat burung ni dah belajar terbang. hee! terbang tinggi tau.

okay! macam biasa mesti teringat kisah lalu.


hey! ingat lagi tak atikah ismail ajar anak burung terbang? siap bagi nama lagi. CHANG MIN. huhuhuhu. kerjaan yang dilakukan depan prep. akhirnya, memang burung tu terbang tinggi kan. lalalalalalala.


i love animal. :)

2 comments:

  1. bile tgk gambar2 niyh
    tringat kat hamster2 yg aku penah bela dulu..
    terlaaaaluu bnyk smpai kne ltk dlm sangkar burung.. :)
    tapi laa ni..tinggal sekoq je~~
    hang jaga bek2 tauu!!!! (^_^)

    ReplyDelete
  2. hee~ i will take care of them. sayang kot. peneman aku time sunyi. boleh tgk dorg semua. plus, gelak sakan. :)

    ReplyDelete