Search This Blog

Friday, April 15, 2011

.: aku yakin dan percaya :.

assalamualaikum. hye, tthere! :) i love you. ALLS~

aku yakin dan percaya dengan kuasa ALLAH. ALLAH dah aturkan semua nya. alhamdulillah dengan nikmat ini.


*aku yakin dan percaya. walaupun aku hanya dapat 5A. tapi, banyak nikmat yang aku dapat. alhamdulillah yang aku dah dapat diploma in science under uitm. dapat jugak diploma in nursing. both of that yang memang aku nak. but, both of that adalah kolej. dan aku layak untuk dapatkan scholarship. tapi, im waiting for UPU. which is diploma in food technology as im going to be a nutritionist. AKU YAKIN YANG ALLAH AKAN BERIKAN YANG TERBAIK. :)


*aku yakin dan percaya. sahabat yang sejati merupakan sahabat yang sentiasa ada bersama walaupun susah. dan sentiasa ada untuk ketawa, menangis, marah, mengamuk, makan, minum, etc. alhamdulillah sebab ALLAH bagi aku sahabat yang tak ternilai. macam anda yang sedang baca post ini. sahabat yang sentiasa dengar aku membebel, menangis, etc. walaupun dah habis zaman sekolah. ALLAH tetap berikan aku sahabat yang baik. kat petrosains ramai je sahabat yang baik. yang paling utama, aku tak kan lupa sahabat di SMK AGAMA KL. :) ouh, sahabat sekolah rendah jugak. SKJB~


*aku yakin dan percaya. memang ramai yang couple sekarang ni. sejujurnya, aku agak jeles. ye lah. aku tak ada boyf. tapi, aku yakin dan percaya yang ALLAH akan berikan aku jodoh yang baik. itu sebab aku sabar menanti. plus, 18 is too early to have any relationship. aku nak kawan dengan ramai orang. nak kenal ramai orang. dan, aku tak nak sia sia kan masa remaja aku dengan tak berkawan dengan ramai orang. badly, im still waiting for someone. ^LOSER.


so, whatever it is. i will never give up. because i am sure that ALLAH will give whats the best for HIS servant. :)



p/s:good luck to all yang akan ke interview. sesungguhnya kalian bertuah untuk merasakan nikmat sebegitu. jangan pernah sia sia kan nikmat itu. ALHAMDULILLAH. :)

5 comments:

  1. juz KEEP THE FAITH NOR FAEZAH!!
    ALLAH KNOWS BEST!!!!

    keep on praying
    that someone will come to your life..one fine day~~

    count your BLESSING...
    not your worries :)

    ReplyDelete
  2. hope ko dpt pilihan yg t'baik !!

    ReplyDelete
  3. thanx sayang! same same doakan yang terbaik untuk diri sendiri dan sahabat yang lain. :)

    ReplyDelete
  4. just pray for the best sygs~
    dont give up okehh?
    btw,
    ILYSDM!
    huhu~

    ReplyDelete