Search This Blog

Saturday, March 26, 2011

.: welcome to my silly life :.

assalamualaikum! hye, there. :)

alhamdulillah! yeay! masih boleh mengePOST. :)

past is past. so, new life is just started. whatever lah kan about the result. sangat bersyukur. oh! teruskan kehidupan. ada hikmah. nak nangis airmata darah pun tak guna. so, terima dengan redha dan tawakal dengan apa yang akan berlaku lepas ni.

oh! welcome to my silly life. lalalalala.

#faezah memang tak reti mengemas. memang silly. *perempuan tak reti mengemas~

terbukti apabila bilik selalu sangat bersepah. meja laptop pon sama. haih! yang paling tak boleh belah, zeni lagi bagus mengemas dari aku. dia boleh kemas kotak semart gila. aku setakat boleh cari barang je lah. =____='

#faezah tak reti memasak. woi! silly gila.

terbukti apabila aku masak untuk makan malam sebab ibu tak ada. aku tanya abah, ' sedap tak? ' dengan jujur abah jawab, ' tak '. sambil menggelengkan kepala. ehem! aku masak sardin time tu. failed.

#faezah yang unexpected.

terbukti apabila lepas kerja lepak kat signiture dengan eima, mior, syaza, zamri dan ikram. tengah semangat bercerita, mior buat muka. aku rasa muka dia sangat annoyed. so, aku keronyok kan paper ice cream yang syaza makan dan aku baling kat muka mior. gila!

#faezah yang suka cakap lepas.

terbukti apabila aku selalu buat orang sakit hati. sampai nangis pun ada. memang jahat lah aku ni kan. =_______='

#faezah yang cepat sangat jatuh hati. * bukan orang je, haiwan pun.

terbukti apabila aku selalu cakap yang aku suka seseorang. lalalalala. dalam masa seminggu akan hilang lah suka tu. ahah! yang paling best aku cepat jatuh cinta dengan haiwan. bulan ni memang banyak gila haiwan yang ada kat petrosains sempena programme. aku jatuh hati dengan turtle, ikan belacak dan katak. ouh! sangat comel ketiga-tiga binatang itu.

#faezah selalu dapat balasan yang setimpal.

terbukti apabila seluar basah gila sebab air ice lemon tea milik mior tumpah atas meja dah melimpah kene aku. ini kerana, aku baling kertas kat muka dia. bukan tu je, time f3 lepas PMR fly sesuka hati. kantoi, kene masuk bilik guru penolong kanan. hampir buang sekolah. lalala.

#faezah yang suka sangat perkara yang adventure.

terbukti apabila nak hiking, rock climbing, bungee jumping, main skateboard dan macam-macam lagi. aku memang suka semua tu. ada orang kata yang aku ni half guy, half girl. lalalala.

huh! banyak lagi kalau nak diikutkan. semua tu agak SILLY. lalalalala.

p/s: aku nak belajar mengemas dan memasak. nak kawen nnti senang. lalalalala. so, sesape yang nak kenal aku. silalah terima seadanya diri aku ini. tapi, kalau tak suka silalah beri teguran yang membina. bukan mengutuk belakang eh. insyaALLAH aku terima dan usaha untuk berubah. :)

sorry kalau sesape yang pernah terasa. especially kawan perempuan. kadang-kadang aku suka bahan korang. lalalalala. :)

5 comments:

  1. blaja masak from ur ibu maa~~!!
    ssoooo delicious, i tell u!!! :)

    ReplyDelete
  2. ahaha..rinduunye nk tgk gelagat kwn2 kat prep ;)
    semua mcm sewel je
    ingat lg hari yg main stretching2 badan tu. aiman paling stretchable! haha..
    peja jd cheerleader plak.ahaha

    bab2 mengemas n memasak tu,relax2.. smpai satu masa nnt,peja akn jd pro mcm ibu peja punya la
    hehehe...insyaAllah ^_^

    ReplyDelete
  3. haha!
    jaa~
    rnduu kt sume yg kite buat~
    plg rndu dgn P.A gn 5 hmzh; bdk meja kite.
    hrp2 1 ari nnt kite dpt wt mnde tu lg.
    huhu

    ReplyDelete
  4. #1:memang tidak dinafikan~~~
    masihkah kau ingat~~lalaa..
    meja group yg ntahapahapa tuh~hahhaa
    skang ni meja lptop je r jdi mangsa..
    haha..ttbe rse rindu plak~~~
    #2:mai datang umah cek!!!nk ajaq ang wat makoroni bkr jom2.. :)

    ReplyDelete
  5. ya ALLAH! rindu sangat saat itu.

    syeno. mmg nak blaja masak. tapi, selalu sgt keje. lps habis programme nk blaja masak+amek lesen. :)

    nailah. huhuhu. sangat sewel. lalala. haha! best betul mse kene lambung. cheerleader! aiman mentang2 kecik.

    nimer. rindu sangat. huhuhu. tak kan lupa semua tu. :)

    fasyak. meja group yang sangat sepah! lalala. buku menggungung. makaroni bakar? sedap gila. lalalala.

    thanx korg. :)

    ReplyDelete