Search This Blog

Friday, March 18, 2011

.: welcome home, sayangss! :.

assalamualaikum! hye! annyeong!

LOL! sayangssss! rindu kauorg. lalalalalala.

to all PLKNians:

TAHNIAH! sebab dah habiskan 3 bulan dengan jayanya. masih segar di ingatan macamana korg nangis bila dapat tau nama tercalon sebagai wirawati. nazihah+nooreen berserah, tawakal dan redha. nimer sangat risau. mushi pon mmg tawakal je lah kan. cekrun mencari alasan untuk escape. aimi+ayu nak cepat-cepat further study. ram+naa mmg tak nak pergi lansung. syekkey mmg nak cari jodoh kat plkn. keyya mmg tak nak dengar lansung sal plkn. raihana senyap je. :)

hey gurls! TAHNIAH. dah habis pon. aimi, congrates jadi wirawati terbaik. yang lain tu, tahniah sebab berjaya mengharungi segala ujian dan cabaran. tahniah jugak sebab mengharumkan nama sekolah yang tercinta. :)) oh! negara lah. :))

aku rindu korg gila. hari hari aku mimpi korg. aku risau tentang kondisi korg kat kem. makanan sedap tak? penat? kulit burned? kene buli? ke kene ngurat? haha! banyak gila soalan. bertubi-tubi. lalala. sorry tak selalu msg korg. alasan biasa yang digunakan. * aku tak topup.

alhamdullillah. korg dah selamat sampai. alhamdulillah masih sihat walafiat. alhamdulillah masih ingat aku. hehe. :).

hey! upload lah gamba korg pakai baju celorong celoreng. lalalala. mesti comel kan.

so,

WELCOME HOME! :)

3 comments:

  1. Hey pretty girl ;)
    Hee thanks fr tagging us in this special post. Gahhs. Tak sangke kan kitaorang dah balik!
    Haha.

    Overall PLKN was not that bad like what I tot at first. It was just super great :) Seriously no doubt. Hee walaupun aimi dah burn kan isk.

    Thanks again! Hee miss ya :')

    ReplyDelete
  2. huhuhu. alhamdulillah semalam dah jumpa korg. bersyukur sangat korg sihat. :)
    makin cute! huhuhu.

    nti upload eh nimer.

    ReplyDelete