Search This Blog

Tuesday, March 22, 2011

.: usaha, doa, tawakkal, REDHA :.

assalamualaikum. hye! annyeong!

alhamdulillah masih diberikan peluang untuk mengePOST. :)

setelah tiga bulan berlalu dengan pantas. 16december2010 telah ditainggalkan sekian lama. debaran menjawab soalan SPM telah pon lama tamat. KINI, TIBALAH DEBARAN UNTUK KEPUTUSAN SPM 2010.

ya ALLAH! hanya engkau yang tahu macam mana perasaan aku sekarang ni. berdebar yang teramat sangat. jantung ni macam nak terkeluar je. lalalalala. nak bernafas pun rasa macam tersekat-sekat.

ok~ chill lah kan. dah USAHA. so, redha je lah dengan apa pun keputusan esok. :)

ALLAH tau apa yang terbaik. so, terima saja apa pun keputusan esok. *tepuk bahu untuk tenangkan diri.

2006. UPSR.
oh. dapat 5A. alhamdulillah.

2008. PMR.
oh. dapat 8A. alhamdulillah.

2010. SPM.
oh. ?

*berdebar gila. lalalalalalala.

p/s: aku memang risau gila sal result. tapi, risau jugak tentang hati ini. tersangat FRAGILE. lalalalalala. nasihatkan aku. :)

No comments:

Post a Comment