Search This Blog

Thursday, February 17, 2011

.: kalau dah tak suka tak yah lah terhege-hegeh kan, tepuk bahu sendiri :.

hye! yeah. another post love. luahan perasaan kot. terendam macam biskut kering dah ni. = ='

oh, lelaki. tolong lah faham yang perempuan ni perasaan nya halus.

aku memang agak lasak+boyish+heartless+cakap lepas. TAPI, aku punya perasaan macam seorang perempuan. perasaan aku bukan untuk dimainkan. bukan untuk diperlekahkan. aku sedar aku tak lah secantik LISA SURIHANI. tapi, aku masih seorang perempuan yang punyai hati dan perasaan.

hey! kalau kau anggap aku bestfriend je, jangan lah treat aku macam someone special. kau dah tau aku ad hati kat kau. kau dah tau aku suka kau. so, apahal kau buat aku macam ni.

ok. sometimes sounds desperate kan. aku bagi msg kat kau. aku try kol kau. aku tunggu kau say HAI kat IM FB. aku tunggu kau call aku, then tanya aku sihat ke tak. aku tau kau akan call aku. aku tau kau akan msg aku. as a best friend forever kan. so, time call dan msg tu jangan lah treat aku macam someone special.

ala, kau selalu bagi alasan. 'aku anggap kau kawan baik aku'. yeah! tu aku tau. tapi, jaga lah perasaan aku.maybe aku je yang emo sekarang ni. tapi, tolong lah faham. aku tau lelaki ni tak berapa sensitif dengan sekeliling. terutama perasaan perempuan. tak semua lelaki macam tu. tapi, kebanyakkan lah kan.

aku harap sangat yang aku tak penah kenal kau. kalau kenal pon tak ada perasaan kot. so, aku tak payah lah nak terhegeh-hegeh kan. tak payah lah aku nak jealous kau take photo dengan perempuan dua orang je.

ya ALLAH! aku yakin dengan KAU. tak perlulah aku nak terhegeh-hegeh kan. tak perlulah aku nak tunggu macam desperate kan. :))



aku harap yang kau prince fairytales aku. dan berakhir dengan happy ending ever after. hanya ALLAH yang tahu apa yang terbaik.

p/s: sahabat, jangan pernah tinggal kan aku. curahkan nasihat dan kata-kata semangat untuk aku. kauorang anugerah dari ALLAH yang aku tak akan pernah sia-sia kan. :))

4 comments:

  1. kesian, jangan layan perasaan banyak banyak. !

    ReplyDelete
  2. tau xpe. ya ALLAH! banyak betul dugaan. :))

    tabah menghadapi. :))

    ReplyDelete
  3. perempuan yang suci adalah yg dijaga oleh ALLAH,x sedikit pon ALLAH mmbenarkan mana2 lelaki menyentuh dirinya walaupun hatinya. kerana ALLAH teramat mencintainya..tetapi..andai kita bergelumang dgn cinta lelaki, di mana ALLAH untuk mnjaga kita?ALLAH spt melepaskan kita kepada seorang manusia yg lebih banyak mengecewakan kita..
    jika kita dtgkan kesedaran dlm diri spaya mnggalkan cinta seorang llki,brmkna ALLAH mhu mengambil kembali kita utk dijagaNYA..mengapa masih perlu ragu2..

    kau msti penah dpt msj cmni gak kan..so,,remind it..! (^_^)

    ReplyDelete
  4. ya ALLAH! tu sebablah aku taknak jauh dengan kauorg. anugerah yang ALLAH bagi kat aku. sahabat selamanya!

    thanx fasyak!

    ReplyDelete