Search This Blog

Tuesday, January 11, 2011

salam~
hye!! :))



awak, tolakkan boleh?
haha! haish! aku rindu semua.. aku rindu kau orang.. aku rindu 5abby, 5umar, 5othe, 5ali dan semestinya 5hamzah.. kalau boleh aku nak AFIQAH KAMAL yang tolakkan skateboard aku.. haha!
aku rindu nak dengar kau orang bersin..
aku rindu nak nyanyi dalam shower..
aku rindu nk jerit same2 bile nampak tikus..
aku rindu nak makan ramai2..
aku rindu nak kene buli..
aku rindu nak marah junior..
aku rindu nak tengok bola kat uma ms. mai..
aku rindu yong tau foo kantin..
aku rindu nak pakai jumper UFO..
aku rindu nak tido dalam kelas..
aku rindu nak nangis ramai2..
aku rindu nak baca quran jemaah..
aku rindu akademi nasyid..
aku rindu nak gado ngan budak putera..
aku rindu TESCO..
aku rindu cikgu..
aku rindu pakcik sayuti..
aku rindu white board..
aku rindu tangki air..
aku rindu SEMUA!
P/S: puas sket.. x larat nak list semua yang aku rindu..


FOLLOW YOUR HEART.. tolonglah jangan ikut orang.. kalau kau gagal kau x boleh tunding jari kat orang lain.. yakin dengan diri, OK! [ tepuk bahu sendiri ].. jangan ikut nafsu bila nak buat sesuatu.. fikir2 lah..

p/s: nasihat untuk diri sendiri.. sebab, faezah suka ikut orang.. pendirian selalu x tetap..

last but not least.. aku nak cakap I LOVE YOU.. this 3 magic word i dedicated to all my beloved friends.. aku sayang kau orang.. aku harap kau orang pon sayang aku macam mana aku sayang kau orang.. tapi, kalau memang x bole nak suka aku x pe lah.. so, x sayang lah kan.. haha! ayat sadis.. haish!

doakan kejayaan bersama.. sentiasa kenang dalam doa.. kau orang ibarat oxygen.. :))

3 comments:

  1. wahhh
    thanks ar masokkan aku dalam post kau~
    aku rindu nak gossip ngn ko
    aku rindu nak brebut makanan
    aku rindu nak sendawa dpn kau

    ReplyDelete
  2. hye pejaaa...
    ................
    speechless....
    xtau nak kate ape...
    rindu aku kat korang.....
    da thp infinity...
    ingt ni...
    cant go far but you can always
    dream....


    p/s:
    -lgu blog ni best!!!
    -pic pokok & couple tu!!!tringt reference book phy kau!!
    -x rindu ke nak kne buli lg????

    aku rindu.
    :(

    ReplyDelete
  3. ir. wanabe..
    aku rndu sume uh.. sendawa kau! nk gossip gak! haish.. ble lah kan..

    fatinsyakira93..
    aku rindu nak kne buli ngan kau.. rindu beg kau.. rindu sume la.. lagu best eh? haha.. addiction aku uh.. haha!

    ReplyDelete