Search This Blog

Wednesday, January 26, 2011

hye! must be boring ryte.. bukak je blog ni, mesti aku membebel sbb hati dan perasaan.. crap ryte.. yeah! dugaan semakin hebat.. update blog dengan ayat-ayat hati dan perasaan ni
kadang-kadang makes me feel better..

berbalik kepada post yang sebelum ni.. STALKED AND FRUSTRATED.. yeah! i love stalk ppl.. at last, frustrated.. huhu..
about two month dah x bergelar sebagai schoolers.. macam-macam dugaan yg mesti di lalui..
currently, im working.. so, bermacam-macam orang lah yang aku jumpa.. ok! honestly.. aku envy gila dengan some teenagers yang ad pasangan ni.. still cant forget how i met that guy yg aku stalked gila-gila..
sounds desperate ryte.. post aku before ni.. tapi, alhamdulillah dikurniakan iman.. alhamdulillah sentiasa ingat pesanan.. alhamdulillah dapat kawan yang baik.. alhamdulillah terlindung dari hasutan..

lelaki yang baik, untuk perempuan yang baik..

all i want is for ONE GUY.. to PROVE to me that they're NOT all the same..

so, guys.. prove it that u r not all the same.. in my observation, most of guys yg dah ad awek berlagak macam diaorg xd awek.. hey! common lah.. be a real man.. jangan lah jadi PLAYER.. waste yeah!

i hope that i will meet that guy.. ill take care of myself.. ill be a good girl.. most important is, ill try to be a good muslimah.. i will.. insyaALLAH..

p/s: to all readers, jangan salah faham.. aku suka update blog macam ni.. aku bukanlah desperate nak pakwe or pape je.. tapi, dengan cara ni, aku boleh avoid diri aku untuk semua tu.. aku nak kauorg baca dan bagi komen yang mmbina.. thanks~

2 comments:

  1. i juz wanna say;
    A woman's heart should be so lost in God that a man needs to seek him in order to find her <3

    ReplyDelete
  2. thanx fatin syakira.. aku sayang kau.. :))

    ReplyDelete