Search This Blog

Friday, December 31, 2010

HAPPY NEW YEAR!

새해복 많이 바드세용^^ saehaebok manhi badeuseyo^^..
nazihah yg ajar bhse KOREA uh.. [ akmal mirza! im proud being MALAYSIAN ]

yeah! i'm 18..........................wo0oh0o0o0o0~~

permulaan tahun baru yang sangat baik~ ALHAMDULILLAH..
* dapat jd VOLUNTEER kat petroscience KLCC..
*dapat ramaiiiiiiiiiii kawan baru
*dapat 'pkwe' baru
*dapat inspirasi baru
*dapat semua yang BARU lahh..

status FB sblom new year!

aku 'ter'delete msg kau sbb aku 'ter'delete kau dari hidup aku.. happy new year!
Nazihah Zulkifli way to go girl! ^^ dont terDELETE me sdaahh..hahahaa
14 minutes ago · Like


Nazihah sayang! aku xkan terDELETE kau.. jgn risau eh.. :))
kau kat SABAH nnti jage diri baek2..

azam taon baru?! hey,, korg da ad ke azam taon baru? huh?! xd agy?
jomm,, cepat plan azam baru..

azam tahun baru faezah zahid:
*be a better person in all aspect!
*be matured!
*not easily crying!
*rajin!

[ tu je lah yg tercapai akal saat sekarang ni ]

yang paling penting aku tak akan ade perasaan yg ntah ape2 uh lagi..
MUHAMMAD HAZIQ AMINUDDIN kau BESTFRIEND aku~
that will be the biggest 'azam' for me this 2011.. :))

ya ALLAH! lindungi aku dari segala kejahatan..
ya ALLAH! lindungi imanku dari goyah dek hasutan syaitan..
ya ALLAH! jauhkan aku dari maksiat..
ya ALLAH! tempatkan aku dalam kalangan orang yang beriman..
aminnn~

2011 akan jadi tahun yang sanngat bermakna dalam hidup..so,, ill work for it.. think positive!

p/s: ill be a good daughter.. :))

2 comments:

  1. juz two words
    PROVE IT!!!!!


    P/S: HAPPY NEW YEARS...
    TAKE CARE KAT LUAR TUH!!!
    MISS YOU MOST!!!!

    ReplyDelete
  2. yeah! ill prove it.. insyaALLAH..

    miss u jugak la pacak~

    ReplyDelete